The Millennials 渋谷
ホテル | フロント
ミレニアル世代に向けた「未来が見える宿泊体験」をコンセプトにしたホテル。
IoTを活用し、ただ泊まるだけではない新しい宿泊体験を提案します。
The Millennials 渋谷では多国籍なスタッフが集まったチームで、毎日活気が溢れて楽しく働いています。
沢山の文化が交わる渋谷エリアで、ゲストとの交流や出会いは一生ものになることも。
個性を活かしながら、一緒にホテルを盛り上げていきましょう!
スタッフ間はもちろん、ゲストとの距離も近く多様性と自分らしさを大事にしながら働くことができます。
[About The Millennials Shibuya]
A lifestyle hotel that is attracting attention from overseas for its original accommodation unit “Smart Pod”, which is fundamentally different from conventional capsule hotels and pursues comfort in a minimalist style.
By spending time in the hotel lounge until you fall asleep, you can meet new people and expand your relationships.
The lobby lounge is a place where communication can be lively with free beer in the evening.
A coworking space that is equipped with a phone booth and can be used for workdays and workstays.
There are two lounge spaces with excellent design and functionality.
Located in a prime location just a 6-minute walk from Shibuya Station, it is used by a variety of guests from Japan and overseas for a variety of occasions, and is like a microcosm of the diverse city of Shibuya.
We also welcome people who want to make use of their language skills, people who like interacting with people, and people with no hotel experience.
[About the members working at The Millennials Shibuya]
We are a team of about 30 people, mainly staff in their 20s to 30s.
Among them, approximately 40% of our staff members are foreign nationals, making us a very international team made up of diverse members of various nationalities, so it is a suitable environment for those who want to improve their communication skills, including language skills. This is an attractive workplace, especially for those who are interested in creating spaces that connect people.
Accept “diversity” and think about things “rationally” and “freely”. We work in a way that makes the most of the values that we have as millennials.
Let’s work together to liven up The Millennials Shibuya by leveraging your individuality and the individuality of the staff, without being bound by the fixed concept of a “hotel.”
- 予約管理
- チェックイン/アウト
- 電話/メール対応
- 口コミ返信対応
- 販売管理
- 簡単な清掃業務
SNS・イベント・オンラインブログなどを大切にしているホテルですのでそちらについてご興味があるクリエイティブな方大歓迎!
ホテルに限らずアパレル、サービス業などの接客業、接客販売経験がある方
共に魅力あるホテルを造り上げるチームの一員として、意識と自覚を持てる方
チームワークを大切にできる方
基礎的な英語力と、英語でのコミュニケーション上達への意欲がある方
■ 優遇:
ホテル勤務経験者
決まりきったマニュアルはありません。ご自身のホスピタリティを発揮できる環境です。
※ホテル未経験者の方もご応募いただけます!
週に3回~
早番 – 7:00 ~ 15:00
遅番 – 15:00 ~ 23:00
夜勤 – 23:00 ~ 翌7:00
(1時間休憩)
※長期でフレキシブルに働ける方を募集していますが、当てはまらない方もどうぞご相談ください!
※夜勤のみの方も大歓迎!
※経験能力考慮
※試用期間有(3ヶ月)(待遇は変わりません)
※ナイトシフトは別途設定あり
・各社会保険完備(法定基準による)
・深夜手当
・年に2回の社内交流イベント有(状況による)
各種研修やホテル運営のノウハウもお伝え出来ます。
・一次面接
・合否決定
※応募から1~2週間程度の選考フローを想定しています
最寄り駅:
JR「渋谷」駅より徒歩6分
Number of rooms: 100 Pods Ancillary facilities: Lobby lounge, mini kitchen, coworking space, phone booth